Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах

 

 

 

Відкриті дані

  • Уряди активно публікують інформацію про те, як урядові організації працюють та надають послуги
  • Українські громадяни мають доступ до урядових даних для підтримки підзвітності законодавчих органів та державних службовців
  • Інноватори з приватного сектору використовують доступні урядові дані для розробки послуг та рішень для економічної та соціальної вигоди

 

Електронні закупівлі

  • Більше малого та середнього бізнесу конкурують за державні контракти на відкритому ринку, посилюючи таким чином економіку країни
  • Постачальники отримують контракти з онлайн системи запитів та закупівель
  • Збільшується ефективність уряду в управлінні закупівлями
  • Закупівельники звільнені від обробки запитів та роботи над транзакціями з малими сумами, дозволяючи їм фокусуватись на стратегічному виборі джерела поставки та удосконалення стосунків з постачальниками
  • Знижені управлінські витрати за рахунок роботи з великою кількістю цінових пропозицій та водночас удосконалена якість роботи постачальника завдяки зменшенню кількості паперової роботи
  • Ширша видимість щоденних транзакцій та збільшені аналітичні інструменти для моніторингу сумнівних закупівель
  • Краще дотримання законодавчих вимог та регуляторних актів

 

Електронні сервіси

  • Змінена сутність надання державних послуг за рахунок зменшення потреби у взаємодії громадян з державними службовцями
  • Зменшені дискреційні повноваження державних службовців для створення позитивного впливу на боротьбу з корупцією
  • Українські громадяни мають змогу взаємодіяти з урядом за будь-якої потреби та з будь-якого місця, без потреби до фізичної присутності в державних службах для отримання послуг
  • Зменшена бюрократія, запропонована цілодобова доступність послуг з швидкими та зручними транзакціями та збільшена якість послуг в контексті витраченого часу, змісту та доступності