Фонд Східна Європа в рамках програми USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність в державному управлінні та послугах» оголошує конкурсний відбір аналітика бізнес процесів.

 

Мета роботи: Вивчення існуючих бізнес-процесів при наданні адміністративних послуг з метою їх подальшої оптимізації, надання пропозиції щодо оптимізації існуючих бізнес-процесів, формування концептуальних вимог щодо реалізації оптимізованих бізнес-процесів для їх використання під час подальшої розробки відповідних інформаційних систем.

 

Основні завдання:

  1. Проводити процедури обстеження існуючих бізнес-процесів при наданні адміністративних послуг.
  2. Створення карт з описом основних характеристик кожної послуги з урахуванням вимог нормативно-правової бази щодо надання послуг;
  3. Складати плани інтерв’ювання та переліки ресурсів, необхідних для проведення моделювання нових бізнес-процесів;
  4. Здійснювати моделювання, проводити аналіз та оптимізацію бізнес-процесів з використанням прийнятих в проекті інструментальних засобів моделювання (MindManager, Visual Paradigm інш.);
  5. Надавати візуалізований опис оптимізованих бізнес-процесів у вигляді блок-схем;
  6. Проводити формалізацію послуг в одній з нотацій для опису поточного бізнес-процесу;
  7. Розробляти пропозицій щодо оптимізації порядку надання послуг та рекомендацій щодо їх впровадження, в тому числі необхідних змін до законодавства, порядків їх надання;
  8. Розробляти структуру критеріїв оцінки ефективності модельованих бізнес-процесів і функцій;
  9. Здійснювати підготовку оптимізованих бізнес-процесів і зміни організаційної структури;
  10. Брати активну участь в розробці технічних завдань на створення нових інформаційних систем, модернізації існуючих інформаційних систем, що забезпечують (будуть забезпечувати) реалізацію оптимізовані бізнес-процеси;
  11. Проводити моніторинг доступних джерел інформації про існуючі методики обстеження та оптимізації бізнес-процесів для визначення недоліків методик, з метою оптимізації методологій використовуваних в проекті;
  12. Дотримання планових термінів і інших умов виконання покладених на нього в проекті;
  13. Своєчасно надавати достовірну інформацію щодо аналізу з організації бізнес-процесів та їх оптимізації;
  14. Проводити презентацію результатів роботи по оптимізації бізнес-процесів;
  15. Надавати рекомендації по впровадженню нових технологій оптимізації бізнес-процесів;
  16. Формувати проміжні та загальний аналітичні звіти після проведення аналізу існуючих бізнес-процесів та їх оптимізації у вигляді аналітичних таблиць і текстових коментарів.

 

Очікувані результати роботи експерта:

  1. Проаналізовані існуючі бізнес-процеси при наданні адміністративних послуг.
  2. Підготовлені рекомендації щодо оптимізації існуючих бізнес-процеси при наданні адміністративних послуг;
  3. Надані вимоги щодо концепції побудови інформаційних систем, що забезпечуватимуть реалізацію оптимізованих бізнес-процесів при наданні адміністративних послуг;
  4. Підготовлені проміжні та загальний аналітичні звіти на всіх етапах виконання робіт українською та англійською мовами.

 

Вимоги до кваліфікації експерта: Вища технічна освіта, досвід роботи за відповідним напрямком на менш 3 років.

Глибокі знання процесів надання адміністративних послуг та нормативно-правовї бази, що регламентує їх надання.

Досвід у користування спеціальним програмним забезпеченням для моделювання бізнес-процесів.

 

Тривалість роботи експерта: 6 місяців, 100% зайнятість.

 

Для участі у конкурсі необхідно надати мотиваційний лист з описом реалізованих аналогічних ініціатив та резюме. В мотиваційному листі необхідно зазначити бажаний гонорар за місяць роботи.

 

Заявки прохання надсилати до 26 березня 2017 року на адресу: pradchenko@eef.org.ua з відміткою «Бізнес-аналітик».

Контактна інформація:

Павло Радченко, операційний менеджер проекту Фонду Східна Європа

тел./факс: +(380 44) 206 0448, pradchenko@eef.org.ua

Інформація про переможця тендеру буде оголошена не пізніше 31 березня 2017 року.