
19 грудня у Києві відбувся перший за час повномасштабної війни Diia Summit. На події команда Мінцифри за участі Президента України Володимира Зеленського, Голови Верховної Ради Руслана Стефанчука, Прем’єр-міністра Дениса Шмигаля поділилася результатами за 2022 – 2023 роки, а також презентувала оновлений дизайн Дії та нові революційні послуги на порталі та у застосунку.
Від початку повномасштабної війни USAID / UK aid проєкт «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS» допоміг розробити низку цифрових сервісів у Дії, серед яких:
Повідомлення про пошкоджене майно
Робота над цифровізацією відбудови розпочалася у перший місяць після вторгнення. У Дії українці можуть подати повідомлення про пошкоджене майно внаслідок бойових дій. Завдяки цьому держава змогла зібрати дані, на підставі яких стало можливим приблизно оцінити масштаби руйнувань і спрогнозувати потреби на відбудову. Через Дію надійшло майже 565 тисяч повідомлень від українців про постраждале житло.

єВідновлення
єВідновлення – програма державної допомоги на відновлення чи відбудову житла, яка була запущена у травні цього року для пошкодженого житла, а в серпні – для знищеного. За цей час понад 69 тисяч українців скористалися послугою.
Дані, отримані у Дії через опцію повідомлення про пошкоджене майно, наповнюють Реєстр пошкодженого та знищеного майна, завдяки якому забезпечується прозоре та ефективне надання послуги єВідновлення.
Команда TAPAS разом з партнерами працює над наступними етапами програми: компенсацією за знищене житло, яке залишилось на окупованій території, грошовою компенсацією для відбудови приватних будинків, що були знищені, та програмою виплат для громадян, які зробили ремонт самостійно.
Електронні послуги для моряків
Починаючи з серпня цього року моряки можуть швидко, без зайвих контактів з чиновниками та будь-яких корупційних ризиків отримати три онлайн-послуги:
- Подання заяви на присвоєння або підтвердження звання/кваліфікації. Через Дію отримано понад 7,5 тисяч заяв, з них – схвалено понад 4 тисячі.
- Запис на компʼютерне тестування CES 6.0, на який моряки подали понад 1600 заявок.
- Подання скарги у разі відмови в отриманні кваліфікаційного документа.
Зараз команда TAPAS разом з партнерами працює над запуском послуг у Дії щодо розширення звань стосовно командного складу, запуску рядового складу та отримання Послужної книжки моряка.
єПідтримка
Соціальна послуга для українців (одноразова виплата), які втратили роботу чи частину доходу через окупацію чи активні бойові дії. Завдяки послузі допомогу отримали понад 4,7 млн людей.
Допомога з безробіття
Також для підтримки громадян під час війни запущено соціальні е-послуги для спрощеного отримання статусу безробітного та скасування статусу безробітного. На порталі Дія та в мобільному застосунку цими послугами скористалися понад 602 тисячі разів: 95,6 тисячі заявок подали на скасування статусу безробітного; понад півмільйона – на отримання такого статусу.
Крім того, на Diia Dummit відзначили результати порталу Дія. Відкриті дані, який створили за підтримки проєкту TAPAS. Сьогодні порталом користуються понад 1,8 млн людей, а також він містить 17 антикорупційних інструкцій для перевірки бізнес-партнерів, моніторингу використання публічних коштів, відслідковування правомірності судових рішень, стану екології та багато іншого.
Заходьте в Дію та користуйтеся зручними послугами!






