Загальною метою проєкту USAID / UK aid “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах” є підтримка громадян України та українського уряду у боротьбі з корупцією в ключових послугах та службах державного управління, а також утворення довіри українців до уряду на основі продемонстрованих прозорості, підзвітності та покращеної якості послуг. Ця підтримка має на меті імплементацію видимих та успішних реформ у державному управлінні та послугах для знищення корупції у таких ключових сферах як електронні публічні закупівлі, відкриті дані та електронні послуги.
НАША МІСІЯ
Місія проєкту — протидіяти корупції через реформу електронного врядування в Україні та запровадження кращих світових практик у сферах: електронні закупівлі, відкриті дані та електронні послуги.
НАША МЕТА
Спільно з українським урядом, місцевою владою та громадянами ми працюємо над вдосконаленням системи публічних закупівель, електронних послуг та доступу до даних для зменшення корупції.
Публічні закупівлі
Більше малого та середнього бізнесу конкурують за державні контракти на відкритому ринку, посилюючи таким чином економіку країни.
Постачальники отримують контракти з онлайн системи запитів та закупівель.
Збільшується ефективність уряду в управлінні закупівлями.
Закупівельники звільнені від обробки запитів та роботи над транзакціями з малими сумами, дозволяючи їм фокусуватись на стратегічному виборі джерела поставки та удосконалення стосунків з постачальниками.
Знижені управлінські витрати за рахунок роботи з великою кількістю цінових пропозицій та водночас удосконалена якість роботи постачальника завдяки зменшенню кількості паперової роботи.
Ширша видимість щоденних транзакцій та збільшені аналітичні інструменти для моніторингу сумнівних закупівель.
Краще дотримання законодавчих вимог та регуляторних актів.
Відкриті дані
Уряди активно публікують інформацію про те, як урядові організації працюють та надають послуги.
Українські громадяни мають доступ до урядових даних для підтримки підзвітності законодавчих органів та державних службовців.
Інноватори з приватного сектору використовують доступні урядові дані для розробки послуг та рішень для економічної та соціальної вигоди.
Електронні сервіси
Змінена сутність надання державних послуг за рахунок зменшення потреби у взаємодії громадян з державними службовцями.
Зменшені дискреційні повноваження державних службовців для створення позитивного впливу на боротьбу з корупцією.
Українські громадяни мають змогу взаємодіяти з урядом за будь-якої потреби та з будь-якого місця, без потреби до фізичної присутності в державних службах для отримання послуг.
Зменшена бюрократія, запропонована цілодобова доступність послуг з швидкими та зручними транзакціями та збільшена якість послуг в контексті витраченого часу, змісту та доступності.
TAPAS_July_2020-1