Оновлення у Реєстрі пошкодженого та знищеного майна: спрощено процедуру реалізації житлових сертифікатів

Відтепер для припинення права власності на знищений об’єкт нерухомості достатньо витягу з Реєстру пошкодженого та знищеного майна, який можна отримати в нотаріуса чи місцевій раді.

Це суттєво спростить процедуру реалізації житлових сертифікатів, оскільки після бронювання коштів за сертифікатом громадяни протягом 30 днів повинні припинити право власності на знищене житло та оформити угоду купівлі-продажу. 

Раніше власники сертифікатів стикались з незручностями через необхідність звернень до низки установ: потрібно було звернутися до БТІ, щоб отримати документи на підтвердження, що житло зруйноване, потім до ЦНАПу чи нотаріуса – щоб припинити право власності, і потім знову до нотаріуса – для оформлення угоди та реалізації сертифікату. 

Оскільки нотаріуси мають доступ до реєстру через електронні кабінети, відтепер можна реалізувати житловий сертифікат всього за один візит до нотаріуса.

Громадяни подали 10 тисяч заяв на отримання компенсації за знищене житло. Понад три тисячі вже отримали житлові сертифікати, за які вони можуть придбати нові домівки. 

Від початку 2024 року вже 750 власників сертифікатів реалізували їх та отримали нове житло. 

Більше інформації на сайті програми: https://renovation.gov.ua/

Послуга отримання компенсації за знищене житло в межах програми єВідновлення була розроблена у співпраці Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України та Міністерства цифрової трансформації України за підтримки USAID / UK aid проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS».