Понад 3 млн українців відвідали Гід з державних послуг

Понад 3 млн українців відвідали Гід з державних послуг з моменту запуску сервісу. Проєкт USAID / UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» є одним із партнерів, що допомагав команді Міністерства цифрової трансформації у створенні Гіду.

Раніше для того, щоб дізнатися, як отримати певну державну послугу, доводилося гуглити, розпитувати знайомих чи телефонувати за стаціонарними номерами служб. Тепер – достатньо відкрити Гід, вибрати будь-яку послугу та прочитати все необхідне.

Сьогодні на Гіді доступна інформація про понад 2200 держпослуг — про місце, терміни, вартість, результати їх отримання, а також необхідні документи та спосіб оскарження в разі потреби.

Усі сервіси систематизовані за 18 категоріями й за 37 життєвими подіями та ситуаціями:

Користуйтеся та розповідайте тим, кому це потрібно.