22 березня Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури презентувало реформу міжнародних автобусних перевезень під час форуму «З’єднуємо людей та міста». Головна мета всіх змін – забезпечити якісний сервіс пасажиру та сприятливі умови для роботи легального бізнесу.
Серед основних тем форуму – масштабування послуги єЧерга для автобусів, яку запустили за підтримки проєкту USAID/UK aid “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS”.

єЧерга для автобусів – це унікальний цифровий інструмент, що дозволяє впорядкувати міжнародні перевезення в Україні. “Підтримавши створення єЧерги, ми стали частиною реалізації нової транспортної реформи, яка є важливою складовою соціально-економічного розвитку держави. Це – комплексний проєкт, від якого виграють всі: перевізники можуть оптимізувати свої бізнес-процеси, економити витрати та час; держава – зменшити корупційні ризики, регулювати вантажо- та пасажиропотік, а також покращити безпеку на дорогах”, – зазначив Данило Молчанов, керівник проєкту USAID/UK aid “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS”.
1 серпня минулого року єЧерга стала доступною для міжнародних автобусних перевезень в тестовому режимі на пункті пропуску Ягодин – Дорогуськ. А вже за пів року її запустили на понад 20 МАПП. З її допомогою понад 55 000 автобусів змогли здійснити свої рейси за кордон.
Від початку створення та запуску єЧерги команда проєкту TAPAS надає Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури необхідну технічну, фінансову та експертну підтримку. Починаючи з грудня 2022 року, за електронною чергою кордон перетнули понад 855 000 вантажівок та автобусів.