У ЄДЕССБ оновили функціонал подання звернень до ЦНАПів

В Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва оновили функціонал автоматизованого робочого місця ЦНАПів.

Відтепер при реєстрації повідомлень про початок будівельних робіт і декларацій про готовність об’єктів до експлуатації працівники ЦНАПів зможуть вносити звернення замовників будівництва, навіть, якщо помітили такі помилки: 

– замовник не вказав РНОКПП, відомості про адресу об’єкта будівництва та реквізити;
– якщо за результатами перевірки в ЄДЕССБ виявили помилки. Наприклад, неприпустимий клас наслідків чи вид робіт, відсутнє затвердження проєктної документації.

Працівники ЦНАПів зможуть самостійно сформувати протокол з інформацією про причини виникнення помилок та допомогти замовнику їх усунути. Це дасть змогу зменшити кількість відмов і фіксувати звернення замовників щодо послуги.  

Через ЄДЕССБ вже подали майже 233 тисячі звернень до ЦНАПів.

Оновлення функціоналу провели у співпраці Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури та Міністерства цифрової трансформації за підтримки USAID / UK aid проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS».